" לכל בעיה ישנם שני פתרונות -
          הפתרון הלא נכון והפתרון שלי..."
  תומאס אלווה אדיסון

כל כך הרבה גורמים משפיעים על *הנוסחא לעבוד !
אם נחשוב על זה – אנחנו בעצם מפרסמים ומשווקים את עצמינו כל יום - החל מהרגע שאנו קמים בבוקר וממשיכים אל יום שמפגיש אותנו עם אנשים, חלקם קבועים, חלקם משתנים עד לרגע שאנו נפגשים שוב עם עצמינו בסוף היום לבד..

פעם אמרו משפט חכם "אין הזדמנות שנייה – לרושם ראשוני" וכשזה תופס אותנו בעסק שלנו זה כל כך נכון, זה אפילו נכון עד כדי רווח או הפסד – ומה שהרבה לא יודעים זה שדווקא ההתייחסות לפרטים הקטנים זה בעצם *הנוסחא.

יסודיות, פרפקציוניסטיות, ותשומת לב מלאה לפרטים הכי קטנים והכי גדולים כאחד הם אלה שבונים מיתוג.
אני זוכרת את ההתייחסות שלי אל הדברים האלה כשהייתי שכירה ועסקתי בפרסום.

לעיתים זה גרם לאנשים סביבי להרים גבה, לעיתים אפילו באמת צחקו עליי.
מתן הדגש שלי על כל הבהרה שכללתי בתוך כל קונספט פרסומי שפרסמתי, תשומת הלב לפרטים, העובדה שלא נכנעתי ולא ויתרתי החל מהרגע שהיה לי חזון בדמיון ועד לרגע שראיתי את זה מוחשי מול העיניים כל זה רק בנה לאט ובטוח את התשובה *לנוסחא שאימצתי לעצמי – *נוסחא שהובילה כל מיזם / כל פרויקט / וכל בית עסק שתחום השיווק והפרסום שלו היו תחת אחריותי לחשיפה ולמיתוג הנכון והראוי לו.

וכמו בכל התפתחות הכרוכה בתהליכים תמיד יש חבלי לידה שמביאים לתוצאה אחת – הצלחה.

אני זוכרת שפעם ביקרתי אצל רופא מסוים, הוא היה מבוגר יחסית ופחות מעורה בהתפתחות הטכנולוגית הקיימת כיום ובסמול טוולק בנינו חקר קצת במה אני מתעסקת – כשסיפרתי לו חייך ואמר "אהה זה העסק שיש לו לוגו שנראה כך וכך.."  (ואנחנו מדברים על עסק שבאותה נקודת זמן היה עסק קטן שבקושי היה לו תקציב פרסום למדיה מקומית) בנקודה הזו הבנתי שיש לי לא רק את הנוסחא שאהבתי – יש לי אפילו גם את התשובה שלה ואת זה אני רוצה לחלוק עמכם.

 את הפרטים הטכניים כולם מכירים, לא מסובך היום לעשות עמ' בפייס, לבנות אתר וכו'.. אבל יצירת קונספט שיוביל את העסק שלך למודע של אנשים בכל הרבדים, ובכל השכבות זה כבר מצריך בידול – כי אתה וגם אתה שקוראים את זה עכשיו אתם  שונים גם אם שניכם מוכרים עכשיו במקרה מאזדה 3 .
והשוני הזה חייב לבוא לידי ביטוי בדרך הכי יצירתית שיש, כי מכוניות מפורסמות בריטואל הקבוע כולכם עושים – אבל איך אתה ואתה וגם אתה תבדלו את עצמכם אחד מהשני ותהיו דווקא זה שהמאזדה 3 שלו – תימכר היום? יש *נוסחא לזה.

איזי שופ קאר נולד מזיהוי של צורך, מהכרות רב גונית עם עולם הרכב – הכולל מגרשים בכל קנה מידה החל מיבואני רכב לחברות ליסינג, עד למגרשים לא מסונפים שמחזיקים מלאי בכמויות שונות ואפילו עבור סוחרי הרחוב שבנכם.
הבידול שלנו בניגוד לכל מי שמציע כיום שירותי פרסום - הוא הבחירה שנעשתה לתת בעיקר שירות אוהב חם ויצירתי למגרשים, לסוכנויות ולסוחרי רכב מאשר להיחשף לעולם הרכב הגדול.

הניסיון שאני מביאה איתי אליכם הוא תיק עבודות בן המון שנים הכולל בתוכו עשייה, בריאה, ושפע יצירתיות בענף הפרסום ובענף הרכב.

האתר הזה נולד עבורכם – הוא מתאים לכם גם תקציבית כי בוא נודה על האמת אתם לא הלארג'ים הכי גדולים בעולם כשמדובר בפרסום, אבל אם רק תבינו את החשיבות שיש *לנוסחא שלי תבינו כמה העסק שלכם זקוק לזה תמיד.

*** והנוסחא היא: מטרה + דרך + התמדה = הצלחה
שיר-לי בכר